Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:05:26
Jo, japonai ne amžini. Aš visą gyvenimą iš esmės turiu ir artimoj
aplinkoj matau pagrinde tik benzininius japonus, tai su jais viskas
labai paprasta - realiai laiku aptarnaujant visi remontai iš esmės
atliekami per planinius aptarnavimus, t.y. keičiant tepalus/filtrus
pakeičiams koks šarnyriukas, traukė, stabdžių kaladėlės/diskai, žvakės
ir pan. Su varikliais problemų pasitaikę lygiai nulis.
Ir taip būna iki kol mašinai sukanka ~16-18 metų - tada ji pradeda
byrėt, t.y. gal ne taip tragiškai viskas, bet patampa didelė neplaninių
apsilankymų servisuose tikimybė, kas mane asmeniškai gausiai erzina.
Antikorozinis labai rekomenduotinas, tada rūdys iš esmės baisios tik
turintiems konkrečias linkusias nenormaliai rūdyt vietas modeliams (kaip
kad dėl debilavotos konstrukcijos 1996-2003 Galantų galinės arkos).
Beje, antikorozinis ir dabartiniams vokiečiams visai ne pro šalį, senųjų
silkių ir bulkų laikai jau praeity.

Taip kad optimalus japono eksploatavimas - perkam kokių 6-7 metų,
parduodam sukakus 14-15 metų, jei nebus, kad labai nepasiseks, rūpesčių
bus minimaliai, išlaidų gerokai mažiau, nei su nauju viedru (pradedant
aptarnavimų kaina ir baigiant jau nereikalingais reikalais, kaip
palūkanos lizingui ar KASKO įmokos).

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC