Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-12 13:36:28
On Fri, 12 Apr 2019 11:36:15 +0200, Spakainas <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote:
>Tai tu automobilį perki ar cilindrų skaičių? Ten gi tarp tapkės ir ratų

Cilindrų skaicius man yra dafiga svarbi automobilio savybė. Skirtumas
tarp "radija nereikalinga" ir "blt kaip erzina šitas lėvas variklio
bliovimas".
Na ir like dalykai tokie kaip vibracijos, elastingumas etc.

>dxja ir dar biškis tarpininkų. Ir cilindrų skaičius šiais laikais ten
>taip kažkur belenkur toli pagal svarbumą, imho. Acisėdi, spaudi gazą,
>suki vairą ir mėgaujiesi. Arba ne, jeigu padaryta xujiovai. O jei gerai

Mano patirtis rodo, kad 6 kaušai man yra gerai, stipriai pageidautina
eilėje. 4 kaušai yra meh.

--
kthxbai