Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 15:35:50
Ė, stabdyk arklius.

Apie pacukus buvo dėl to, kad tu pareiškei, tipo premiumas eiliniam
piliečius neįkandama siekiamybė, o prieš tai buvo mintis, kad sena
troikė yra premiumas, į ką aš ir replikavau atkreipdamas dėmesį, kad
šitie du pono teiginiai vienas kitam prieštarauja.
Apie įmyžio lentynas tikriausiai tau reikėtų pagalvot, nes mat troikė
plemiumas ir ne lygis persėst būtų žemiau.
Aš šitoj vietoj, jei galima taip išsireikšt, esu visiškas poxuistas,
dabartinėj stadijoj man aktualiausia, kad mašina reikalautų minimaliai
dėmesio, dar visai neseniai nesikuklinau važinėt net su Corolla, dabar
vairuoju pripūstą cveką (irgi pusė bb, negenda, tik užpisa kad benzo
bakas mažas, bo srebia nevaikiškai, tai į kolonkę vos ne kaip į darbą
važiuot reikia :-)). Beje, tavo stilium galiu painformuot, kad bent jau
naują troikę drąsiai galėčiau sau leist (ir net be paskolų), tik va kad
visiškai nieko joje viliojančio nematau, o ant to, ką kas apie mane
galvoja, tobiš statuso, galiu sau leist nusišikt....

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC