Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: news reader
Data: 2019-03-29 10:25:22
Ziurek eCVT

O siaip graudu skaityti... bet negali nedutikti su didele dalim teksto.
Pora momentu - Pirma, DSG6 jau ismoko nebrangiai taisyti, o ir negenda jie
baisiai, maniskis jau 340k prasukes.
Antras - tie tavo TFSI kurie tera kompromisinis variantas patys tuoj
nebetilps i ekologines ribas ir vel rinkis is naujo...