Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-15 08:42:44
> Tai remontuok bulka, pascatas su 2.0 kommonreilu prie tokio greicio
> kramte link 5.

jam prie 90km/h deklaruota 4.5. DEKLARUOTA. O prie 120km/h - 5? Tikrai?
Kaip tik vakar važiavau nuo Nidos, pagal KET - parvažiavau su 6.2 ant
skydelio, labai panašiai ir realiai ima. čia sugedus?

> Ta E klase gi jau praktiskai dyzeline ir apsukom ir ipurskimo
> konstrukcija. Ir deja variklio garsu.

a tu pažiūrėk kiek sveria litras benzino ir litras salerkos, gal aiškiau
pasidarys.

anot tos pačios suvestinės, deklaruota 6.9 - prie 90km/h ;)

> Uzsuk ant sveciu, pademonstruosiu.
>
> Ai, beje, mano ilgalaikis vidurkis 9.7. Cia vazinejant mieste darbas
> namai po 10km i kiekviena puse. Gyvenu paciam centre.

o pas mane 12+. Bet matyt irgi sugedęs.