Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:48:29
Jazus tu marija kaip pragydai - tu gal suskaičiuok raides kurias pats
newsuose ištriedęs esi, bijau, kad konkurentų nelabai turėsi. Bandysi
apsimest, kad visus tuos paistalus kuo rimčiausiu snukiu šviečiamaisiais
tikslais ir su tikslu pagelbėt pasiklydusiom avelėm iš geros dūšios
iščiulbėjai? :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC