Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:57:24
Nu visas prikolas tame, kad niekas to nesupranta. Kai kurie lyg ir turi
kokią tai nuojautą, kažkokį neapibrėžtą įsitikinimą ar šventą tikėjimą,
bet va jo iškomunikuot nesigauna, apart garsių pareiškimų, kad viskas
šūdas, kas ne vokiška.
O į klausimą kam man to (suprask, šitos trydos) reikia, atsakymą aš jau
daviau, poilsio ir iškrovos diena man, pasilinksminau. Ačiū :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC