Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-02 00:47:57
Jeigu ka, tai tiek vokieciai, tiek japonai nevengdavo samdytis italu dizaino studiju. Ypac japonai, iki 85 patys dizainino, tada suprato, kad kazhkas netaip.

"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:q7tdvr$nl1$1@trimpas.omnitel.net...
> On 01/04/2019 15:28, Caponi wrote:
>> Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu 
>> aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės 
>> kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius 
> ...
>> Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man 
>> visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. 
>> pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena 
>> nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo 
>> detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik 
>> gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai, 
>> bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė.
> 
> Jei ką, tai E34A (tavo galanto, 1988-1992 karta) dizainą kūrė 
> persamdytas dizaineris iš bnv. Pavardę gūglint tingiu, nepyk
> 
> S.