Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-04-02 00:56:48
teisingiau tai gal islipt ir tada uzrukyt, nes jei ne, tai irklai gale 
tikrai nebus didziausia problema toj masinoj

"Tomas" <ich@tam.net> wrote in message 
news:q7u17f$b94$1@trimpas.omnitel.net...
> Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir 
> tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. 
> Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis 
> i gala ir irkluot?
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net...
>> vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu
>> leketrinių langų?
>>
>> Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus
>> ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau,
>> tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :)
>>
>> 2019.04.01 15:41, Caponi rašė:
>>> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau.
>>> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines
>>> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma
>>> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų.
>>>
>>> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai
>>> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau
>>> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai
>>> retesnis privalumas.
>>>
>>>