Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 15:30:30
Nieko keisto, X5 vabšče rinktinė ujobiščia, ten apart topinių benzininių
variklių (kol nesugesdavo), daugiau nieko gero nėra. Pamenu, tuometinio
šefo ~2 metų senumo X5'tan įlipęs pakraupau kaip gali būt apsitrynęs
salonas (jei ką, mašina nei 50kkm nuvažiavus nebuvo).

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC