Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-02 19:12:55
On 4/2/19 13:41, fenix wrote:

>>>> net jeigu toks yra objektyviai OK?
>>>
>>> Man rodos koleka kaip ir anas kitas golfa vertina visu pirma kaip
>>> statusini produkta. Tipo jei turejau golf2 reiskia jis shudas
>>
>> Imho golf 2 buvo labai geras automobilis.
> 
> jep, tik truputi blogesnis uz golf I.

Jei rimtai tai ne. Golp1 savo segmente buvo tikrai revoliucinis gaminys, 
bet techniniu poziuriu nebuvo sedevras. Tame tarpe ir todel, kad 
stipriai kirmijo.

Tada pasirode Golp2 kur dauguma rimciausiu bedu sutvarke. Jie ne be 
reikalo iki siol nemazais kiekiais vazineja net ir toj pacioj 
vokietijoj, kai tuo tarpu ju bendraamziu jau senai ne su ziburiu nerasi. 
Kur visi tie '80-'90 eskortai, kadetai ir like reno19 su tojotom korolom?

Po to buvo Golp3 ir VAG'o bandymai sutaupyt. Jie tam net is opelio 
perviliojo tipeli vardu Lopez kuris garsejo kaip kastu mazintojas ir 
tiekeju smaugikas. Anas sekmingai nustekeno opeli, o veliau ta pati 
sekmingai padare ir su golp3. kAkIbe jau buvo nebe ta, GTI nebe tie etc 
etc. Liudesys.

Po to buvo Golp4 kuris vel padare revoliucija bandymais pasikelt link 
plemiumo. Iki tol sioje klaseje tokiu salono medziagu nebuvo.

Po to buvo Golp5 kuris vel pasidare plastmasinis, salono medziagu kAkIbe 
krito.

Po to vel Golp6 kur reikalai pasitaise, bet buvo brangi gamyba.

Golf7 realiai viso labo Golf6 feisliftas ir atrodo kad pasitaise dare 
labiau.