Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:02:40
Gali būt, aš lyg ir nesakiau, kad to paties BMW dizainas blogas, sakiau,
tik kad pas visus vokiečius dizainas nuo XX a antros pusės iki nesenų
laikų praktiškai nesikeitė. Va kad ir Audi dvidešimties metų progresas -
iš eilės 1988, 1998, 2008 metai:

https://preview2.netcarshow.com/Audi-V8-1988-1600-05.jpg
https://static.cargurus.com/images/site/2008/03/17/08/17/1998_audi_a8_4_dr_quattro_awd_sedan-pic-29370-1600x1200.jpeg
https://file.kbb.com/kbb/vehicleimage/housenew/480x360/2008/2008-audi-a8-frontside_aua8081.jpg

Iš dalies gal tai ir nėra blogai, bent jau gamintojas atpažįstamas iš
pirmo žvilgsnio, bet kad dizaineriai ne ypač aktyvūs ar su fantazija
buvo, tai faktas :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC