Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-29 22:26:06
nu tai pežo reno pilna už pigiau. ir labiau į mašinas panašu.

On 3/29/2019 10:24 PM, Tomas wrote:
> Nu tai lexusai prasideda ten kur baigiasi tojotos ir ką?
> 
> 2019-03-29 22:10, Dainiushas rašė:
>> tai pats supranti jaučiu ant kiek absurdas :D
>>
>> On 3/29/2019 9:59 PM, Tomas wrote:
>>> Šiaip tai 30k+
>>>
>>> 2019-03-29 21:31, Ssang Yong rašė:
>>>> gerai dauzta galva turetu but kad moket uz kazkoki kiniska triperi 
>>>> su dermantinu 15k+
>>>>
>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>>>> news:q7lrkq$4vv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Bbž, padugnei principai šiknos nedraskytų, tai nuveitų ir paimtų 
>>>>> naują corolą 2,0 hibridą su tais pačiais 180 ag, bet be vag'o 
>>>>> hemorojaus. Norint ir pinigų turint ten net sėdynes odos pakaitalu 
>>>>> aptrauktas galima paimt, nu beveik kaip lexuso.
>>>>>
>>>>> 2019-03-29 20:34, svyt rašė:
>>>>>> Kad apskritai fwd is principo negali pagaminti patikimos pavaru
>>>>>>   dezes, nes norint po kapotu sutalpinti varilkli, pavaru deze ir
>>>>>>   reduktoriu juos mazina ir nepalieka atsargos patikimumui.
>>>>>>   Patikimi ir igaamziai gali but tik klasikines konstrukcijos
>>>>>>   automobiliai, aisku, jei gamintojas stengiasi juos pagamint
>>>>>>   patikimus o ne kuo pigiau.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>