Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-04-17 16:04:51
Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant 
kelių šimtų kg, ne?
O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir neveikia 
- nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų ekanomija jaučiasi 
irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, normaliai kruizinant gaunasi px.

2019-04-13 21:33, Invertuota panda rašė:
> On 4/12/19 22:22, Teisybes Dele wrote:
>> On 4/12/2019 9:45 PM, Invertuota panda wrote:
>>> BenDzo sanaudom beje taip pat kazkodel nedziugina kas super keista.
>>
>>
>> darba beveik  toki pati atlikti reikia, tai ir kuro panasiai
> 
> O tai kur 20 metu progreso, visi tie kieti tiesioginiai ipurskimai, 2 
> cilindrais maziau, mazesne kubatura, atsijungiantys generatoriai, 
> elektriniai vairo stiprintuvai, 9 begiu greiciu deze, modernesne 
> aerodinamika etc etc?
> Turetu isvis praktiskai ant oro vaziuot.
> 
> Bet kazkodel gavosi taip >7.5l simtui, cia pas siu metu laidos E200. 
> Visa kelia laikant 120 su ijungtu tempomatu, jokiu kamsciu, jokiu 
> draskymusi.
> 
> Tiek ryja mano sena morka su visais jos 6 cilindrais, trumpa dezhe etc.
> 
> Zodziu bent jau is tos puses tai totalus feilas.