Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: 中国百强
Data: 2019-04-01 16:11:50
ypatingeusei talentingeusi tai tojotos dezainerei.
sugebėjo padarit mašiną kurios neymanoma pastebėt ;)


"Caponi"  wrote in message news:q7t04k$8li$1@trimpas.omnitel.net...

Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu
aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės
kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius
langus, taip kad puikiai prisimenu, kaip kad ir elektrifikacijos lygį
panašaus laikmečio minėtuose Accorde ir visiškam spuoge Mazda 323 (šitoj
dėl veidrodėlių nesu tikras, pamenu tik, kad tikrai be irklų duryse buvo).
Ai, čia dar ne rodiklis, visokių visur buvo, bet visgi - pabandžiau
prisimint kiek aš pats ar artima aplinka - tėvas, artimesni draugai,
uošvis - "pažangių" karbiuratorinių mašinų turėjo - apart įvairių, VW,
Audi, Fordo, VAZ ir ZAZ nepamenu daugiau :-)
Arba va visokie modernūs FSI varikliai - jei gerai pamenu, tai japonai
kokiais 5 metais anksčiau tokius į masinį naudojimą paleido (Mitsiaus GDI).
Honda VTEC'ą 9 dešimtmečio pabaigoj paleido.
Apie tai, kas lyderiauja hibriduose tikriausiai primint nereikia?

Pas vokiečius, atmetus ten kokius Porsche, to paties BMW topinius
variklius su daug cilindrų aukščiausias pasiekimas technologiškumo
prasme iki nesenų laikų buvo 1.9TDI (a jei dar su dviem raudonom
raidėm...!!!! :-)).

GPS navigacija pas japonus atsirado ~90 metus, iš vokiečių, man rodos,
pirmas ar tik ne BMW paleido tradiciškai po ~5 metų.

Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man
visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a.
pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena
nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo
detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik
gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai,
bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė.

Čia jei apie plačiom masėm daromus dalykus. Jei šnekėt apie tai, ką
_galėjo_ pagamint vokiečiai ir japonai, tada reikėtų akcentuot
tikriausiai kitus dalykus, bet ir ten kaži ar daugiau paukščiukų prie
vokiečių uždėt galėtum.


Ir?

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC

On 2019-04-01 12:52, Dainiushas wrote:
> tu primesk, ta simiora buvo 1986m modelis. prisimeni ką tais laikasi 
> jEponai gamino?
>
>
> 2019.04.01 12:06, Caponi rašė:
>> Nu tai aš ir nesakiau, kad 100% visi japonai elektrinius langus turėjo, 
>> cvekas gi buvo pigiausias Hondos modelis, tai jei dar ir pigiausia 
>> komplektacija, tai viskas suprantama. Nors jau daug kas iš tų laikų 
>> išsitrynė, ypač tokie "aktualūs" dalykai, kaip 30 metų senumo mašinų 
>> komplektacijos, bet tikrai pamenu, kad mano Galante buvo, uošvio Accorde 
>> buvo, draugelio Mazda 323 (su juo daug pravažinėta, tai prisimenu) buvo. 
>> O va labai nustebino, kad vieno draugo nusipirktoj semioroj (~1990 metų 
>> gamybos) gale buvo irklai - aš šventai tikėjau, kad nu premiuminio 
>> gamintojo premiuminėj klasėj tai neįsivaizduojama, bet....
>>
>>
>>
>> -- 
>> Caponi
>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
>>
>>
>> On 2019-04-01 11:44, fenix wrote:
>>> 2019.04.01 11:16, Caponi rašė:
>>>>
>>>> O apie tai, ko kur nėra ir kur yra, tai gal nepradėkim, bo pakankamai
>>>> visko ir pas tuos pačius vokiečius trūkdavo - elementarūs, rodos,
>>>> dalykai, kaip šildomi elektriniai veidrodėliai ar visi keturi
>>>> elektriniai langai pas eilinį japoną jau 198x metais buvo vos ne
>>>> standartas, o pas vokiškus limuzinus (aš jau nešneku apie minėtas
>>>> troikes, bulkas ir golfus) - išskirtinė ir labai nepigi opcija, kas
>>>> reikšdavo, kad daugumoj mašinų realybėj buvo krūva irklų.
>>
>>>
>>> nukirst duodu, kad nebuvo pas mane kyviuose elektriniu langu!!!!!!!
>>>
>