Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-14 13:14:31
Vot daug prirašei teorijų, o realybė tokia, kaip ir pats pastebėjai - 
turi dvi metalines 1.5 tonos karobkes, kurias varo iš sudeginamo kuro 
gaunama energija (ir ant 120 km/h jau variklis ne visai tuščiai dirba), 
ir px visos tos elektronikos (kurias, beje, irgi šert kažkuo reikia), 
realiai išgaunamas iš kuro energijos kiekis +/- tas pats ir jos reikia 
panašiai idant įveikti trinties jėgas ir oro pasipriešinimą. Visas tas 
modernus džiaugsmas naudos duoda tik miestuose, kuo akivaizdžiai galima 
įsitikint praktiškai, be mandrų išvedžiojimų.


--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC

On 2019-04-14 11:55, Invertuota panda wrote:
> On 4/13/19 21:11, Caponi wrote:
>> Visa ta moderni xuinia padeda kažkiek kai variklis tuščiai dirba, o 
>> kai reikia atlikt tam tikrą darbą, mes turim elementarią fiziką - 
>> darbą atlieka degdamas iš esmės vis dar tas pats kaip prieš 20 metų 
>> kuras ir su nedidele paklaida px kas ten aplink cilindrus prikabinėta, 
>> bet tam pačiam darbui atlikti reikia sudeginti tiek pat kuro.
> 
> 120km/h autostradoj su tempomatu ir yra "variklis tusciai dirba".
> 
> Ir ta pati fizika sako, kad 4 cilindru prie 1600rpm ir 2L sanaudos bus 
> mazesnes nei tas pats 6 cilindram, 2.2L prie 3500rpm.
> 
> Nes kukliai vertinant kone 30% daugiau nuostoliu vidinei variklio 
> trinciai (smaukyt 2 papildomus stumoklius, maigyt 8 papildomus voztuvus, 
> daugiau guoliu etc etc). Taip pat reikia sukt vandens pompa kuri pas 
> mersa jau "on demand" net neziurint i RPM skirtumus. Tepalo siurblys pas 
> mersa irgi valdomas. Skirtingai nuo maniskiu kurie tiesiog tupai varo 
> tiek kiek juos sukti su atitinkamais nuostoliais. Tusciavidure alkune etc.
> 
> Tada dar prisideda visokie ten benefitai su tiesioginiu ipurskimu tipo 
> lokalus degimas tik cilindro dalyje, zymiai tixlesnis dozavimas etc. Kai 
> maniskis tiesiog negali nusiliesint daugiau min ribos. Dar visokie ten 
> scavengingai etc etc.
> 
> Autobane vairas daugumoj laiko tiesiai ir stiprintuvas merse nieko 
> nekainuoja. Jo ten gal isvis niekada nereikia. Kai tuo tarpu maniskiam 
> hidraulinis siurblys pumpuoja visada. Ir prie 3500rpm netgi is peties.
> 
> Tas pats ir su tais inteligentiskais generatoriais. Mersui greiciausiai 
> pakanka ji pajungt ties (80) apribojimais kai tiesiog atleidziu gaza tam 
> kad pakraut savo AGM akuma. Kai tuo tarpu maniskis pastoviai varineja 
> elektronus reikia ar nereikia.
> 
> Na zodziu neuzskaitau.