Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-07 11:33:52
On 4/7/19 09:59, Tomas wrote:

>> Bet jie vistiek kaip pelesiai ir vis niekur neprapuola. Kai tuometiniu 
>> visokiu ten meganu jau su ziburiu neberasi.
> 
> Čia jau prasideda atskirų valstybių specifika. LT net pirmų fokusų dar yra.

Tai lietuva tik 10 metu atsilikus. Po 10 metu vis dar vazines guolei, o 
fikusu ir meganu jau nebebus.

>> Va pavyzdys: paimkim kad ir tokia panamera E. Juk absoliutus super 
>> premiumas ar ne? O juk baze uz 115keur visiskai tuscia, berodz ner net 
>> parktroniku. PasikoNplektavus iki kazko pakenciamo jau bus gerai virs 
>> 150k.
> 
> Kai prasideda minties šuoliai nuo bazinio 1998 metų golfo iki bazinės 
> panameros, jau turėtų įsikišti eSSas, jam tokiose diskusijose geriau 
> sekasi :)

Nematau jokiu suoliu, bo mintis ne apie masinas o apie tai kad premiumas 
neprivalo bazej but prikoNplektuotas iki pat stogo. Panamera cia tik 
kaip pavyzdys kur premiumiskumu turbut neabejosi.

>> Tiksliai ir lengvai.
> 
> Kiek turėjau mašinų tai gal kiek prasčiau pavaros junginėjosi tik 1979 
> metų pavyzdžo Saab 900 (pavarų perjungimo mechanizmas iš 196* Saab 99). 
> Tai kur tas golfo pavarų perjungimo iškirtinumas tai bbž.

Pizdiozhas. Pvz tuo metu opel astroj junginejosi nepalyginamai prasciau. 
Pas megana irgi. Net pas bnv3 ir tai junginejasi prasciau jau nekalbant 
apie visokias ten myzdas.