Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: PxYra
Data: 2019-04-03 00:35:00
tarp kitko, UKuose pagal nr labai lengva isifruot karucio pagaminimo metus 
tai pastebiu kad daugiausia senu trabiu  (iki 2000) atrodanciu padoriai 
(alia nesukirmyje) tai japonai, hondos, toyotos, golfuku tu stebuklingu 2/3 
tai nelabai matyt, bulku, beskiu, ceskiu ir nesivaidena daug

"Invertuota panda" <fake@iname.com> wrote in message 
news:q801m7$ek1$1@trimpas.omnitel.net...
> On 4/2/19 13:41, fenix wrote:
>
>>>>> net jeigu toks yra objektyviai OK?
>>>>
>>>> Man rodos koleka kaip ir anas kitas golfa vertina visu pirma kaip
>>>> statusini produkta. Tipo jei turejau golf2 reiskia jis shudas
>>>
>>> Imho golf 2 buvo labai geras automobilis.
>>
>> jep, tik truputi blogesnis uz golf I.
>
> Jei rimtai tai ne. Golp1 savo segmente buvo tikrai revoliucinis gaminys, 
> bet techniniu poziuriu nebuvo sedevras. Tame tarpe ir todel, kad stipriai 
> kirmijo.
>
> Tada pasirode Golp2 kur dauguma rimciausiu bedu sutvarke. Jie ne be 
> reikalo iki siol nemazais kiekiais vazineja net ir toj pacioj vokietijoj, 
> kai tuo tarpu ju bendraamziu jau senai ne su ziburiu nerasi. Kur visi tie 
> '80-'90 eskortai, kadetai ir like reno19 su tojotom korolom?
>
> Po to buvo Golp3 ir VAG'o bandymai sutaupyt. Jie tam net is opelio 
> perviliojo tipeli vardu Lopez kuris garsejo kaip kastu mazintojas ir 
> tiekeju smaugikas. Anas sekmingai nustekeno opeli, o veliau ta pati 
> sekmingai padare ir su golp3. kAkIbe jau buvo nebe ta, GTI nebe tie etc 
> etc. Liudesys.
>
> Po to buvo Golp4 kuris vel padare revoliucija bandymais pasikelt link 
> plemiumo. Iki tol sioje klaseje tokiu salono medziagu nebuvo.
>
> Po to buvo Golp5 kuris vel pasidare plastmasinis, salono medziagu kAkIbe 
> krito.
>
> Po to vel Golp6 kur reikalai pasitaise, bet buvo brangi gamyba.
>
> Golf7 realiai viso labo Golf6 feisliftas ir atrodo kad pasitaise dare 
> labiau.