Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-15 08:45:38
Nepamiršk, kad panda jaučia ir girdi, kaip spidometro rodyklė sustojus
atsiremia į atramą. Manyti, kad nejaus dyzelio garso ir vibracijų - naivu.

P.S. esu kaip keleivis vežiotas su bnv 740d ar pan. (ko gero G11 ten
buvo, nelabai skiriu), buvo labai akivaizdu, kad tai dyzelis. Tikrai ne
tragiška (bnv pasistengė, nepaneigsi), bet ir ne ledas. Variantą, kad
auto sugedęs manau reikia atmesti, nes savininkas tikrai ne iš
paskutiniųjų tą bnv pirko.