Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-29 22:27:27
Staltiese kelias.

2019-03-29 22:26, Dainiushas rašė:
> nu tai pežo reno pilna už pigiau. ir labiau į mašinas panašu.
> 
> On 3/29/2019 10:24 PM, Tomas wrote:
>> Nu tai lexusai prasideda ten kur baigiasi tojotos ir ką?
>>
>> 2019-03-29 22:10, Dainiushas rašė:
>>> tai pats supranti jaučiu ant kiek absurdas :D
>>>
>>> On 3/29/2019 9:59 PM, Tomas wrote:
>>>> Šiaip tai 30k+
>>>>
>>>> 2019-03-29 21:31, Ssang Yong rašė:
>>>>> gerai dauzta galva turetu but kad moket uz kazkoki kiniska triperi 
>>>>> su dermantinu 15k+
>>>>>
>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>>>>> news:q7lrkq$4vv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Bbž, padugnei principai šiknos nedraskytų, tai nuveitų ir paimtų 
>>>>>> naują corolą 2,0 hibridą su tais pačiais 180 ag, bet be vag'o 
>>>>>> hemorojaus. Norint ir pinigų turint ten net sėdynes odos pakaitalu 
>>>>>> aptrauktas galima paimt, nu beveik kaip lexuso.
>>>>>>
>>>>>> 2019-03-29 20:34, svyt rašė:
>>>>>>> Kad apskritai fwd is principo negali pagaminti patikimos pavaru
>>>>>>>   dezes, nes norint po kapotu sutalpinti varilkli, pavaru deze ir
>>>>>>>   reduktoriu juos mazina ir nepalieka atsargos patikimumui.
>>>>>>>   Patikimi ir igaamziai gali but tik klasikines konstrukcijos
>>>>>>>   automobiliai, aisku, jei gamintojas stengiasi juos pagamint
>>>>>>>   patikimus o ne kuo pigiau.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>