Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-01 20:02:44
On 4/1/19 17:52, fenix wrote:

> ..vistiek labai labai arti 30 gaunasi, uz 28 neatiduos. keyless ir
> sauguma tikrai imsi, jeigu ne - nu zinok klaida butu, nes jau jau sitoj
> generacijoj jau netgi ne tik netrukdo, bet ir padeda.

Del keiles tai imho bbd, netgi geriau be jo, nes lengvai pyzdina. Kas
net ir su kasko yra didelis shudas.

O vat tokie dalykai kaip aptomatinis start-stopas, automatinis lane
assistantas ir pan aptamobilyje uz daug baPkiu ir su kazkokiom
pretenzijom mano nuomone musthave. Taip pat kaip ir parkavimo asistentas
beigi ta geresnioji navigacija su padoraus dydzio ekranu.

Spalva irgi jamciau butinai, taip pat ir adaptyvines faras su automatine
priesais atvaranciu kibiru uztamsinimu beigi ledinius stopus.

O vat ant ratu galima taupyt. Originalius maziausius diskus palikt
ziemai, o vasarai nusipirkt kazka is kilmingo aftermarketo tipo BBS ar pan.

Nu zodziu niekaip 30 nesigauna. Ir as cia dar nepradejau svaiKt apie
visokias kozhas-rozhas, ekranus vietoj skydelio etc etc.