Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-04-18 14:17:30
Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie 
10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė 
sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas 
skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas.
O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių 
skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno.

2019-04-17 16:40, Invertuota panda rašė:
> On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote:
>> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant 
>> kelių šimtų kg, ne?
> 
> Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes jau 
> +80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc.
> Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios 
> praktines reiksmes.
> 
> E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne. 
> Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento 
> aerodinamikoje.
> 
>> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir 
>> neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų ekanomija 
>> jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, normaliai 
>> kruizinant gaunasi px.
> 
> Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu 
> skirtumai minimalus apart start-stop.