Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 17:12:15
Nu gerai, jei chuligankė premiumas, tai semiora ar Maybachas kas? Nes
ten tai tikrai matosi, kad daiktas išskirtinis, o ne eilinis, kad ir
kokybiškas, viedras, kokių daug ir įvairių gamintojų. Varnelės, kurios
išbaigtos iki tokio lygio, kad jų nepastebi, kol jos nesugenda ir reikia
gaišt laiką tvarkant - NX, man priimtiniau tos, kurių naudą aš pastebiu
ir jos smegenų nepisa.

Kas link kilimėlių, tai biškį nesupratau - tikėtina, kad originalūs
skirtingų gamintojų skiriasi, tik niekada net nebandžiau domėtis kiek ir
kuo, ale bet tai toks daiktas, kuris anksčiau ar vėliau vis tiek
susidėvi, tada nusiperki parduotuvėj naujus arba gali užsisakyt nors ir
Turkijoj pas kilimų audėjus su paauksuotais siūlais. Nepriklausomai nuo
mašinos modelio. Ir šiaip, ne dažnai pats siurbimais užsiimu, bet niekad
tuo kampu jokių problemų nepatyriau. Beje, mano tėvas ilgą laiką su
vokiečiais važinėjo, tai jaunystėj esu garbės turėjęs ir senojo žemyno
gamybos viedrus siurbt, kažkaip neužsifiksavo ten kažkokių privalumų.
Nu bet kiekvienam savo...

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC