Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:07:47
Tai kam kažką apšvietinėt, jei ten viskas aišku ir viskas visada po ranka?
Jau nešnekant apie tai, kad ant rankenėlės yra ne "mikroskopiniai
jungikliai", o tiesiog sukinėjasi rankenėlės galas. Žinoma, aš suprantu,
kad tipiniam BMW vadeliotojui neapšviesta rankenėlė yra neįveikiama
mįslė, matyt anie todėl ir posūkių dažnai nerodo. Arba, kaip jau buvo
kažkada iškelta versija, posūkių rankenėlės yra eilinė bais brangi
opcija, kurią retai kas jama. A šita, va dabar man tokis klausimas kilo
- pas tuos BMW, kur su posūkių rankenėle būna - ta rankenėlė šviečia?

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC