Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-14 14:00:29
On 4/14/19 12:14, Caponi wrote:
> Vot daug prirašei teorijų, o realybė tokia, kaip ir pats pastebėjai -

Tipo del to kad "daug" tos "teorijos" tipo nebegalioja? Pernelyg daug
raidziu?

> turi dvi metalines 1.5 tonos karobkes, kurias varo iš sudeginamo kuro
> gaunama energija (ir ant 120 km/h jau variklis ne visai tuščiai dirba),

Zinok visai. Jam ten kruizinant 120km/h reikia kokiu 30-40kW galingumo,
t.y. visos tos naujos technologijos gali pasirekst visu savo groziu.

> ir px visos tos elektronikos (kurias, beje, irgi šert kažkuo reikia),
> realiai išgaunamas iš kuro energijos kiekis +/- tas pats ir jos reikia
> panašiai idant įveikti trinties jėgas ir oro pasipriešinimą. Visas tas

Trinties jegos pas mineta mersa turi buti gerokai mazesnes. Rasiau kodel.

> modernus džiaugsmas naudos duoda tik miestuose, kuo akivaizdžiai galima
> įsitikint praktiškai, be mandrų išvedžiojimų.

Jau rasiau, galiu dar karta pasikartuot: mieste sanaudos neikiek ne
mazesnes nei pas mano morka. Gerokai virs 10 litru.