Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: pvytautas
Data: 2017-07-25 08:24:43
Tai suprantu kad nustate teisingai, jog esi botanikas su gezaksenonais
ir pasiule susitvarkyti. Jei butu prametes su tuo kas priklauso galetum
plesytis kokiu pagrindu. O ar jam reikia gilintis kas ten pas tave
(zvakes, ksenonai, ar ledai)? Jei juodu ant balto parasyta, kad H7 tai
ir turi buti H7 ar siulai TA darbuotujui gilintis i tavo kalchoza.

Kas link antro karto tai arba pagailejo arba nuotaika buvo gera, nes
netvarkinga praleido.

Mane ir praleido su klibancia fara bet prisizadejau sutvarkyt, ir lygiai
taip pat galejo nepraleist ir pasiust susitvarkyti ir veliau atvaziuoti
parodyti, butu aisku nelinksma nes buvau su tranzitiniais kuriu
galiojimas 1 diena.