Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: spakainas
Data: 2017-07-17 11:41:05
2017.07.17 10:50, Tomas rašė:
> Aš neturiu nei noro, ne laiko, nei pinigų, nei galiausiai meistrų kelis
> kartus perrinkinėt automobilį.
> Man jis turi važiuot sąlyginai neknisdamas proto.

Na tau tada čia rimtas argumentas už naują - susimokėt kad neknistų proto.

> Be to pats puikiai žinai, kad su Golf šiais laikais skaitosi zjb važiuot
> net iki Berlyno ir apskritai važinėt kibiru nebe gėda.

Kažkaip reiktų perlipt per save ir vieną kart visiem laikam atsikratyt
tų panetkių "važinėt su xx auto gėda". Koks kieno suknistas reikalas su
kuo tu važinėji. Aš pvz su arkliu važinėčiau į darbą, jei tik to
norėčiau, ir lai eina visi nx :)