Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-17 21:22:07
On 2017-07-17 13:48, Arj wrote:
> buna, ir netgi teko aptureti, tiesa 1 kart tik. Ale galvos skausmas
> skirasi kartais - vienu atveju numesti auto atstovams ir imti
> taksi/issinuomot kita, kitu atveju - ieskot kas galetu ja sutvarkyti ir
> kaip - priklausomai nuo gedimo,

O kas draudzia numesti atstovams ir pasiimti pakaitine???? Ivertinus
naujos auto nuvertejima, uzteks viskam apmoketi ir dar liks....

Audrius K.
P.S. As visa laika auto prieziura atlieku pas tuos, kurie man ta auto
(nauja) pardave. Jei pradeciau  - sena auto, uzteks tik tepala pakeisti
(ir ten, kur pigiau keicia) -  tai, speju problemos butu prasideje is
karto po garantinio (t.y. po to, kai butu nebealtiekamas tech prieziuros...)

  tai gali buti ir labai problematiska,