Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-07-13 21:49:22
Ne, TA tikslas nėra tikrinti atitikimą gamintojo norams. Tikrinamas
atitikimas saugaus eismo reikalavimams.
Ir dar kartą kartoju: lemputes aš pasikeisiu, mane prametė teisingai,
tačiau mane labiau domina kodėl apskritai per TA nėra tikrinamas šviesos
srautas, o tik jo forma.

1. Šis įstatymas nustato eismo saugumo automobilių keliais Lietuvos
Respublikoje teisinius pagrindus, valstybės ir savivaldybių institucijų
ir įstaigų pareigas įgyvendinant saugaus eismo politiką, eismo dalyvių
mokymą, pagrindines eismo dalyvių, už kelių priežiūrą atsakingų asmenų,
policijos, muitinės pareigūnų ir kitų tikrinančių pareigūnų teises ir
pareigas, taip pat pagrindinius su transporto priemonių technine būkle,
techninės būklės tikrinimu, transporto priemonių registravimu susijusius
reikalavimus, eismo saugumo reikalavimus keliams, siekiant apsaugoti
eismo dalyvių ir kitų asmenų gyvybę, sveikatą ir turtą, gerinti
transporto ir pėsčiųjų eismo sąlygas.