Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-13 19:46:12
Čia biškiuką mažos vietinės rinkos dėsniai sugroja ir bbs gaunasi: biškiuką
turtuoliai pas mumi mašinų neperka - gauna dykai pagal statusą iš tų, kurie
naudojasi jų kapitalu.
O visokie kur gauna tam momentui daug pinigų tai ir perka mašinas, kad
pademonstruot, kiek daug pinigų jie gauna (nu Kyguoliai visokie ir kita
chujnia).

Kiša koją mokestiniai dalykėliai - pigiau duot žmogui mašiną, negu išmokėt
jam pinigus, be to mokesčiai nuo mašinos yra santykinai maži. Kas kita, tose
šalyse, kur TP apmokestinamos pagal jų vertę, o mokestinio skirtumo tarp
"pajamų gautų natūra" ir pinigais nėra.

Žodžiu, ką aš noriu pasakyt, kad važinėjant su >10 metų senumo auto turčius
ne ką ir sutaupo.