Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-14 15:47:29
o paspirtukas bagažinėj reikalingas kad iš servyzo iki darbo nuvažiuot?

"Tomas"  wrote in message news:okae25$e6m$1@trimpas.omnitel.net...

Tricilindre invalidke važiavau - labai zajabys daiktas.

Bet niekas neverčia tokio imt. Jei galėčiau sau leisti, iš širpotriebo šiuo
metu gal imčiau Peugeot 3008.
Jo bent vidus aiškiai primena, kad gyvename XXI-ame amžiuje, skirtingai nuo
visokių tojotų.

"Caponi" <caponi@caponi.lt> parašė naujienų
pranešime:okacng$d15$1@trimpas.omnitel.net...