Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 20:44:44
Tikriausiai visko būna, bet paprastai su 10 metų senumo mašinom važinėjama
ne siekiant sutaupyt (čia aš apie turtingesnius žmones), o dėl to kad ir
taip gerai - nėra poreikio automobilio pagalba kažkam kažko įrodinėt, prie
mašinos žmogus pripranta ir jei ji prižiūrėta, tai problemų kelia ne daugiau
nei visiškai nauja. Galų gale ne visiem tos mašinos įdomios, tiesiog eilinis
buities daiktas, kuris naudojamas tol kol veikia.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i