Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-14 12:32:03

> Šiaip aš lyginau 2.0 Accordo ir 1.6 Toyotos atmosferikus su panašia
> galia ir panašios masės automobiliuose ir sakiau, kad man akivaizdžiai
> maloniau traukė 2.0, nors galios/masės santykis pas tą mašiną kiek
> prastesnis, o gamybos metai skyrėsi net 12.
> Dabartinės gi tendencijos kompaktų rinkoj - jau iki kiek ten - 1 litro
> susitraukę visokie tricilindriai šūdai turbinom apkabinėti? Pisau ir
> spardžiau tokį progresą.

tai o tu pabandyk tą tricilindrį turbavyką realiai, tada šnekėk. Nes
dabar nepyk, nesąmonę lygini ir juo labiau išvadas ne į temą darai :)

> OK, tai tik mano nuomonė. Ir taip, patirtis palyginus nedidelė su
> įvairiais modeliais. Bet bendras įspūdis - elektriniai stiprintuvai yra
> sintetika. Vieni geriau sureguliuoti, kiti prasčiau, bet sintetika. Ir
> man tai nepatinka.

oldskūlinių japonų kur vienu pirštu vairas sukasi IMHO daug labiau
sintetika nei normalus elektrinis. Kažkaip toks jausmas, labai
stereotipais gyveni kai kuriais klausimais :)