Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 09:26:14
Nu tai bybio su pirštu lygint nereikia, t.y. jei jau lygint, tai
tiesioginius konkurentus - analogiškos klasės ir panašių parametrų daiktus,
tik  su skirtingos filosofijos varikliais, nu tipo koks 3l atmosferikas ir
steroidinis šiuolaikinis 1.6l turbavykas su panašia galia (mano praėjusiam
poste paminėti Accordas, Galantas ir Corolla tą sąlygą iš esmės atitiko) -
tas 1.6 reaybėj kaip pliusą turės tik kuro sąnaudas, nepriklausomai nuo to,
kiek ant popieriaus pasakų prirašyta. Jei automobilis perkamas kaip eilinė
buitinė technika ir eksploatacija, konkrečiai šiuo atveju benzinas, sudaro
nereikšmingą biudžeto dalį, tai tu manęs nu niekaip neįkalbėsi to naujoviško
birzgalo pirkt.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i