Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 14:55:43
Sentimentai taip. Išvaizda man vis dar viena gražiausių tarp serijinių
mašinų. Salone aš labai patogiai jaučiausi. Važiavo civiliniam režimui ji
visai padoriai, variklio svoris giliai px. Kad FWD liūdna tik kartą metuose
kai pirmą kartą gausiau pasnigdavo :-)
Taip kad jei man kas tokį daiktą šiandien naują pasiūlytų - imčiau
negalvodamas :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i