Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 10:38:19
news:ok9on9$oqm$1@trimpas.omnitel.net...

> čia kokios?

Iš dabartinių turimų kelis kart papypsi jei užvedi neprisisegęs Honda. Bet
ji turi ilgesnį tolerancijos laiką kol pradeda ilgiau žviegt pradėjus
važiuot arba atsisegus diržą dar neišjungus variklio, nei Toyota.

> kai penkta valanda už vairo, perspėjimas apie besikeičiančias oro sąlygas
> nėra blogai

Vėlgi, čia gal mano įpročiai, bet aš paprastai bet kuriuo laiko momentu
žinau, ką rodo mano prietaisai, bereikalingi pypsėjimai ir mirksėjimai mane
erzina.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i