Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 13:51:27
news:oka32j$3su$1@trimpas.omnitel.net...

> tai o tu pabandyk tą tricilindrį turbavyką realiai, tada šnekėk. Nes dabar
> nepyk, nesąmonę lygini ir juo labiau išvadas ne į temą darai :)

Gal kada ir teks. Bet dabartiniu momentu sėst į invalidkes neturiu nei noro,
nei poreikio.

> oldskūlinių japonų kur vienu pirštu vairas sukasi IMHO daug labiau
> sintetika nei normalus elektrinis. Kažkaip toks jausmas, labai
> stereotipais gyveni kai kuriais klausimais :)

Mano turėtose ar vairuotose mašinose su hidrauliniais vairo stiprintuvais
mane pilnai viskas tenkino ir su vienu pirštu vairo sukinėt niekada
nekildavo net mintis. Esmė tame, kad tiesiog geriau jaučiasi, kas darosi po
ratais. Va kur tikrai iš senų mašinų vairas "legvesnis" už plunksnelę buvo,
tai ZAZ'e važiuojant :-) Taip kad aš gyvenu grynai su savo patirtim ir
nebandau tau įrodyt, kad tu negali turėt savo nuomonės, nors drąsiai
galėčiau bandyt "apkaltint", kad gyveni vadovaudamasis tipiniu lietuvišku
stereotipu "vokiška kokybė".

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i