Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-07-13 09:46:22
Na tai reik palakyti paties pasiulyta tona.

Tad kvailys esate, jei nesuprantate, kad bet koks masinos modifikavimas
atitolstant nuo gamyklos parametru yra potencialiai pavojingas aplinkiniams,
ir todel tokie atvejai turi but netoleruojami. Vokietijoj isvis reikalauja i
dokumentus irasyti, jei yra platesnes padangos nei numatyto gamintojo ar
uzdetas nestockinis buferis.

Tai, kad tau atrodo, jog tai niekam netrukdo, dar nereiskia, kad tema
ismanai.

Taip kad gerai, kad tamsta drozia. Nemanau, kad tai pades suprasti paties
pozicijos neteisinguma, bet pabut kitoj barikadu pusej visada i sveikata.
Ziurek kartais ir ateina nusvitimas.