Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 10:27:05
Nu '89 aparatą pardaviau, kai jam buvo ~18 metų, pusmetį iki pardavimo
prasidėjo gliukai. '99 V6 pardaviau gal 12 metų nes tiesiog tuo metu jo
nereikėjo, realiai apart pradėjusių lyst rūdžių nei su varikliu, nei su
važiuokle bėdų nebuvo. Tik ką prastūmiau '01 Space Star'ą, fokusų iki šiol
dar nebuvo pradėjęs rodyt. Kolega turėjo '95 Galantą, pardavė prieš 5-6
metus, kiek pamenu, aprūdijęs tik gerokai buvo.
Žodžiu, mano statistikoj su Mitsais viskas OK.

O Aleksandras dabar berods su Pajero važinėja, žmonai, sakė, neseniai CRV,
lyg ir '06 nupirko

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i