Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-14 09:09:58
Lietuvoj kad ir as mazai kur randu tempomata (autopilota) jungt. Po vilniu, iki kauno ar traku, moletu ezeru beveik nepasinaudosi. Toliau keliaut yra lektuvai.
Beto tie radarai labai smagiai dirba kai kas aplenkia ir uzlenda arciau nei radarui atrodo saugu. Eismo juostos vel, daug islygu labai. Ir cia nieko naujo, net gana biudzetinese furose sitie probombasai jau 10 metu kisami, joms jie ir skirti o ne miesto masinoms.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/