Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 16:56:30
1) Kartoju kokį 4 kartą, skaityk lėtai - per >4 metus mano asmeniškai
ekploatuojamai Corollai visi aptarnavimai susidėjo iš tepalų ir filtrų
keitimo (tai kainuoja ir naujai mašinai, tik atstovybėj kokius kaip minimum
2x brangiau) bei stabdžių diskų bei kaladėlių keitimo (garantiniu
laikotarpiu tai irgi iš kliento kišenės apmokami darbai, atstovybės atveju
kainuoja 2x-3x brangiau). Galinius stabdžius tvarkiau tik nusipirkęs ir tam
jau buvo reikalas, priekinius diskus šiais metais dar net nebūtina keist
buvo, ko gero jie būtų dar vieną kaladėlių komplektą atlaikę, bet aš
nemačiau prasmės smulkintis.
Draudimas (civilinis) iš esmės nuo mašinos naujumo nepriklauso, ten nebent
kubatūra gali sugrot, tipo 1.0l bus pigiau nei 1.6 bet px. Kasko irgi senai
bus pigesnis, nors aš to net nematau prasmės daryt, niekada nesidraudžiau ir
jei įvertint visą istoriją sutaupiau krūvą babkių. Jei sudaužyčiau
vdrebezgi - dapyzdy, vienas kitas kEur labai nieko nepakeis, nusipirksiu
kitą. Jei mašinų nedaužyt kas 2-3 metus iki nulio, tai kasko naudotai
mašinai tiesiog neapsimoka. Tavo naujutelei mašinai garantija po kokių 3
metų baigs galiot, iki tol dalis remontų bus irgi tavo sąskaita, bo
keičiamos bus tipo eksploatacinės days. Kaitaliot mašinas sulig garantijos
pabaiga, manau, akivaizdu, kad ne variantas, jei šnekėt apie kažkokias
babkių ekonomijas.

2) Net jei atsitiks taip, kad su naudota mašina papulsi ant rimtesnio gedimo
(man taip buvo su Galantu, reikėjo dėžę perrinkt ir tai ko gero per >20 metų
buvo vienintelis brangesnis gedimas), tai vistiek kainuos žymiai žymiai
pigiau nei nauja mašina su kelių metų garantija. Šiaip visas mano turėtas
autoparkas visada buvo aptarnaujamas pagal tą pačią schemą - nusiperku ką
noriu, padarau atitinkamą babkių injekciją iki techninio stovio "viskas
zjbs", nusiperku naujus ratus (dažniausiai) ir toliau kasmet važiuoju
aptarnavimui. Paprastai apart tepalų keičiamas dar būdavo koks šarnyras,
traukė, stabdžių kaladėlės (kartais ir diskai), kas galutiniam rezultate
kainuodavo ne ką brangiau nei vien tik tepalai pas dilerį. O kaip jau
išsiaiškinom, net ir garantiniu metu naujai mašinai reikia mokėt ne tik už
tepalus.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i