Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-14 10:12:04
nu jomaja, aš dar kartą - tu mini du atmosferikus, vieną mažą kitą
mažesnį ir sakai, kaip blogai turbavykai. su kokiu būtent turbavyku tu
juos čia lygini? O kad tojota važiuoja blogai tai žinau, čia toks
antiBMW, kur viskas padaryta, kad vairuot būtų nemalonu.

Apie vairo stiprintuvus tai išvis lempa, jie veikia taip kaip padarė kad
jie veiktų, tiek vieni tiek kiti :)