Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-14 08:44:35
tai, kad tu lygini mažą atmosferiką su dar mažesniu atmosferiku :). 
Palygink tą Hondą su 1.6 turbavyku, ypač virš 100....

7/13/2017 11:21 PM, Caponi rašė:
> Nu kuo bauda? Patikimumas problemų nekelia, sėdynėj jaučiuosi patogiai, 
> kame bėdos?
> Taip, kažkokių teigiamų emocijų man abi dabar turimos mašinos nekelia, 
> parketnikų aš visai nesuprantu (bet žmonai tokios labai norėjosi), 
> Toyota iš esmės tokiais ne visai standartiniais keliais papuolė, kadangi 
> aš ją jau kuris laikas "pažinojau", tai neradau pagrindo pistis su 
> visais pardavimais-pirkimais (nors minčių buvo, bet nelabai įkyrių, 
> nusprendžiau, kad neverta gaišt laiko) - matyt senstu ir esminis 
> kriterijus tampa beproblematiškumas. Tuo atveju Toyota zjbs, kol kas per 
>  >4 metus visi remontai - stabdžių kaladėlės ir diskai, bei lemputės. 
> Kadaise turėjau ir kiek padoresnių viedriukų, ir audioaparatūras 
> susikišęs buvau tokias ne visai prastas ir nelabai pigias :-), t.y. 
> prioritetai kitokie buvo. Principe beveik laukiu kada ta vidurinio 
> amžiaus krizė ateis ir užsinorėsis ten kokių Porsche :-)
> 
> Nu o kas link steroidinių šiuolaikinių mažalitražkių, tai eina jos nx. 
> Ta prasme tokie "superspuogai" savotiškai linksmi, bet jei šnekėt apie 
> kasdienines mašinas, tai aš ne specas ir gal argumentuotai 
> nepaaiškinsiu, bet nu net prie panašių deklaruojamų skaičiukų mažesnės 
> kubatūros varikliai važiuoja xujoviau. Labai gerai pamenu, kai 
> parsivaryt Toyotos važiavau su '95 Accordu 2.0 varikliu su ~110 arklių, 
> o atgal jau važiavau su mažesne ir lengvesne Toyota 1.6 su tais pačiais 
> ~110 (įsibėgėjimas iki 100 pas Toyota teoriškai net geresnis) - nu ji 
> realiai bukiau reagavo į gazą, ypač prie >100km/h, dinamikos pas ją 
> pusiau pensininko režimu pakanka tik mieste, o tiek su minėtu Accrodu, 
> tiek su kadaise turėtu '89 2.0 Galantu pakankamai komfortiškai 
> jausdavausi ir trasoj, bet kadangi paskutinius kelis metus už Vilniaus 
> snąpą retokai iškišdavau, tai problemos iš to nedarau.
> 
> Žodžiu, nepaisant to, ką dabar valdau, patirties šiek tiek kaip 
> vairuotojas turiu ir savo praktika pagrįstą nuomonę irgi. Kol kas neteko 
> "čiupinėt" įrodymo, kad <2 litrų variklis yra tinkamas 
> kompaktinei-vidutinės klasės mašinai. Beje, pagal mano paniatkes, 
> variklis turi būt atmosferinis, o gamintojus išpažįstu tik japonų :-)
> 
> Ir dar - ant Hondinių variklių nevaryk, tas eilinis 2.0 tokioj karvėj 
> kaip CRV mane netgi kiek nustebino, galvojau, kad bus prasčiau su 
> dinamika, bandžiau ieškot 2.4, ale tokie europiniai yra egzotika, ant 
> amerikono nestovėjo, tai po pusantro mėnesio vilties ir paieškų spjoviau 
> ir nuvažiavęs nusipirkau pirmą išsirinktą pagal nuotraukas 2.0 :-) 
> Techniškai problemų nėra, žmona davolna - mano darbas padarytas, reiks 
> tik skystimą, kaip paaiškėjo, kas porą savaičių pradėt tikrint :-)
> 
>