Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: mindau
Data: 2017-07-13 17:51:57
patikek, zibintu apiplovimas labai sparciai ta skysti sunaudoja..
ypac rudeni/pavasari pildau praktiskai kas savaite.

"Caponi"  wrote in message news:ok80gr$e3o$1@trimpas.omnitel.net...

Ir taip 5l išpurškia per mažiau nei savaitę? Netikiu. Ta prasme gal galima
sugalvot ekstremalių sąlygų, tipo nuolat ir daug per dulkėtus vieškelius
lakstoma ir apipurškimas maigomas ne rečiau nei pavaros perjunginėjamos, bet
kaži ar ten apie tokius atvejus šneka ėjo...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i