Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-07-13 17:47:06
2017-07-13 17:22, Caponi rašė:
> Užtikrintai nieko teigt negaliu. Bet kažkodėl nuojauta sako, kad
> tikrintojas buvo pakankamai įsitikinęs, kad ten ne tai kas turi būt.

Mano auto TA tikrintojas buvo pakankamai įsitikinęs, kad mano auto yra
be trūkumų. Nors aš pats labai įtariau, kad vienas amortikas gale yra
miręs. Po poros mėnesių servise tas ir pasitvirtino + dar priekyje
amortikas apsimyžęs buvo. Dar pasitvirtino, kad stabdžių kaladėlės
sudilusios visiškai, stabdžių diskai jau iki minimalaus storio nebetempia.

Vat tau ir TA darbuotojų įsitikinimai.