Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-13 20:14:20
Ir gyvent nuomuotam bute? Ar pirkt kokia lusna be patogumu? Nu, masina ir kiti greit pingantys daiktai jo, pritariu, kad kvaila pirkt lizingu. Juolab yra puikiu pigiu alternatuviu variantu, gal ekologijos nebus auksta klase, bet saugumu ne kiek nenusileidzianciu bent jau skarbonkems.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/