Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-14 09:04:14
Jei automobilis turi tiek pat ag, mazesnio litrazo bus maziau "elastingas" jis isvysto tas ag tik prie tam tikru, benzine paprastai dideliu apsuku, kitaip tariant ag tiek pat, bet taip pat vaziuot turi drozt kaip britva. Atmosferikas kur kas tolygesne trauka turi nei turbininis, benzui turba isvis nesusipratimas, nepatikimas mazgas visu pirma, naudos lyginant su beturbe didesnes kubaturos jokios, cilindre aukstesnes temperaturos ir slegiai- faktiskai forsuotas variklis, labai kaprizingas tepalams ir kurui, bijo bet kokio perkaitimo, uzgazavimo tik uzvedus salty ir dar 100 budu sulauzyt.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/