Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 15:51:51
Kaip pasakysi.
Nors jei jau pacitavai frazę kad 10 metų mašinos išlaikymas yra ne
brangesnis nei naujos, tai nelabai suprantu pagrindo lunatizmu kaltint, jei
neparodysi, kokios naujos mašinos aptarnavimai per >4 metus kainuoja <400Eur
bendroj sumoj (čia su tepalais), tai ir tu lunatikas.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i