Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 15:16:48
"Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message
news:okabdj$btr$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje, Caponi, pasakyk ranką prie širdies pridėjęs: jei tavo pajamos būtų
> 10x didesnės, nei tavo dabartinės - tu visvien būtum knisęsis su tavo
> poreikius atitinkančių naudotų auto paieškomis, o ne nusipirkęs jas
> naujas iš salono? :)

Visiškai nuoširdžiai - tikrai taip, juolab, kad aš galėčiau nors ir šiandien
vidutinės klasės viedriuką nuvažiavęs į saloną nusipirkt be jokio diržo
susiveržimo ar lizingų. Tu nepatikėsi, bet daugelio mano pirktų mašinų
pirkimas užtrunka kelias valandas - sugalvoju ko noriu (nu vat nebent šita
dalis ilgiau užtrukdavo kai kuriais atvejai, kol visokias apžvalgas ir
atsiliepimus išstudijuodavau, ale naujos mašinos atveju darbas būtų tas
pats, tik infos mažiau), permetu skelbimus, išsirenku labiausiai patikusią,
paskambinu, nuvažiuoju ir sutariu kada forminam pardavimą. Tada nuvarau savo
meistrui ir jis pakeičia viską ką reikia. Rezultate aš netoli 10m
laikotarpui turiu jokių problemų nekeliančią mašiną, kuriai atliekami
eiliniai kasmetiniai aptarnavimai ir kuri atsitoja realiai 2x-3x pigiau nei
nauja, net įvertinant visas pradines investicijas - mane tokia schema pilnai
tenkina. O ir laiko sugaištu gerokai mažiau, nei užtruktų važinėt po
atstovybes ir bandant išsirinkt labiausiai važiuojančia tricilindrę
invalidkę :-)
Vienintelis minėtas 2.5i V6 Galantas buvo ieškomas beveik pusę metų, nes aš
tiksliai žinojau ko norėjau (naujų tokių, deja, jau nebuvo gaminama, naudoti
su tuo varikliu paprastai eidavo max komplektacijos, tame tarpe oda ir
automatinė greičių dėžė, ko aš kategoriškai nenorėjau).

Galbūt kai ateis vidurinio amžiaus krizė ir prisirpsiu kokiam daugiau mažiau
egzotiniam sportcarui pagalvosiu apie naują, bo tokių mašinų eksploatacijos
ypatumai biškį skiriasi nei eilinės Toyotos, bet čia ne šios dienos tema...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i