Tema: Re: Ksenonin?s lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-13 21:56:25
Nu jau nehiperbolizuok.
As bent per 10 metu analogiskos klases automobiliuose neiziuriu tiek
kazkokio progreso komforto srity, kad tai skatintu daryt kazkoki judesi ta
tema, t.y. parduot, rinktis, pirkt nauja masina. Taip, as irgi pazistu tokiu
zmoniu, kuriem kuo daugiau masinoj navarotu, tuo geriau, o vat man, pvz., is
navarotu idomu tik klimato kontrole (nu ten elektriniai langu pakelejai ar
elektriniai veidrodeliai yra savaime suprantamas dalykas japoniskose
masinose nuo senu laiku :-)). Visokie ten saugumo niuansai nerupi (tema
neidomi ir apie tai tiesiog nesusimastau, nors objektyviai tai gal ir realus
argumentas atsinaujint). Pagrindinis reikalavimas automobiliui - jis neturi
generuot netiketu nemaloniu siurprizu, kol rezimas - kasmetinis apsilankymas
pas meistra, man viskas zjbs. Patogumas vairuoti? Nu bbz, paskutiniu metu
tendecijos man visai nepatinka (vienas is aspektu - neseniai cia aptarinetas
kubaturos ir cilindru skaiciaus mazejimas), gal ir ne tragedija, bet tikrai
neskatina atsinaujint (ant ekologijos ir kuro sanaudu bbd, galiu sau leist
to neskaiciuot).
Galiausiai vairavimas - gal net ne tiek kad megstu vairuot, kiek negaliu
pakest nieko neveikt. Jei per miesta pasivazinet su draugu uz vairo imanoma,
tai va neseniai teko po Lietuva su vairuotoju darbiniais reikalais
pasimakaluot, tai galvojau pasiusiu, man reikia arba baranka sukiot, arba
gert galiorkoj :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i